Tuesday, March 24, 2015

on


Satu kajian baru dari Universiti Bangor di UK untuk mengenal pasti tempat yang paling sensitif pada badan wanita. Dan sudah tentu, kelentit berada di kedudukan pertama dalam senarai mata yang paling sensitif dalam badan wanita.

Walau bagaimanapun, kelentit tidak-satunya tempat yang apabila dirangsang boleh membuat anda gila. Anda dan pasangan anda boleh mengambil kesempatan daripada ini titik sensitif untuk mengusik dan memuaskan, seperti yang dilaporkan oleh Kesihatan Wanita Mag.

Kelentit

Ia adalah titik yang paling sensitif dalam tubuh wanita, kata Gloria Brame, Ph.D., pengarang for Grown-Ups: A Sex Primer for the 21st Century. Tanya pasangan anda mula menyentuh bahagian badan anda perlahan-lahan dan beransur-ansur menjadi sensasi pengisaran lembut. Untuk rangsangan yang lebih kuat
kelentit semasa seks, cuba beberapa alat permainan seks lakukan bersama-sama.

Faraj

Senaman Kegel boleh membuat rangsangan faraj menjadi lebih baik, ditambah mereka boleh meningkatkan peluang anda orgasm. Tahu kelajuan dan sensasi yang sesuai dengan anda.

Mulut / bibir

Bibir beliau adalah super-sensitif, ini adalah mengapa mencium berasa begitu baik untuk menggerunkan. Meningkatkan sensasi oleh seli antara mencium lembut berahi dan bersemangat membuat keluar. Ada kemungkinan, pasangan anda akan mengikuti jejak anda.

Tengkuk leher

Sebab tempat ini begitu berahi kerana terdapat banyak hujung saraf, kata Brame. Setiap ciuman, belaian, atau gigitan dalam bidang ini akan menghantar isyarat "seram sejuk" di seluruh badan.

Payudara

Apabila pasangan itu membelai payudara anda, badan anda membebaskan oxytocin hormon (bahan kimia yang membuat anda berasa), kata Beverly Whipple, Ph.D., Emerita profesor di Universiti Rutgers.

Puting

Wanita biasanya mempunyai puting sensitif, tetapi jenis sensasi yang wanita mahu - dari belaian yang lembut lembut untuk gigitan - benar-benar berbeza, Brame berkata. Pastikan pasangan anda melakukan tekanan yang betul untuk memberitahu dia jika dia telah melakukan satu perkara yang besar, atau jika terlalu kasar.

Paha Bahagian dalaman

 
Kawasan ini terdapat banyak kumpulan saraf, tetapi ia mengambil masa lebih cumbuan atau tekanan di tempat ini daripada mana-mana mata sensitif dalam badan anda, berkata Brame. Tanya pasangan mencium, menggigit, juga melancarkan kiub ais atas dan ke bawah dalam setiap paha anda.

Bahagian bawah leher


Sebab mengapa leher anda seperti tempat yang panas dan sangat sensitif kerana dalam seksyen itu dipenuhi dengan saluran darah, jadi untuk membuat anda rasa "lemah", kata Brame. Perlahan-lahan membelai yang merupakan cara terbaik untuk merangsang kawasan ini. Tetapi jika anda tidak sabar-sabar mahu sesuatu yang lebih, mempunyai urut pasangan anda bahu dan leher.

Telinga

Telinga hampir semua orang yang sensitif, kata Brame. Tanya pasangan menyentuh bahagian luar telinga anda dengan jari atau lidah, dan pengawal mulut apabila mereka super dekat dengan membisikkan sesuatu seksi. Bercakap kotor ditambah nafas hangat di telinga dan leher dijamin untuk menyedarkan deria anda yang lain, kata Brame.


Punggung bawah
 
Tambah urutan belakang cepat untuk foreplay anda. Brame mencadangkan bahawa pasangan meraba atau mengurut pangkal tulang belakang anda sebelum anda melakukan hubungan seks. Bukan sahaja ia satu titik sensual, tetapi juga boleh membantu berehat lantai pelvik dan membuat seks berasa lebih baik.


www.pakarseksual.blogspot.com
Next
This is the most recent post.
Older Post

0 comments:

Post a Comment